tirsdag 24. november 2009

Fantomet

For ikke så lenge siden fant jeg et Fantomet-blad på badet. Jeg tok bladet til meg med et rykk og stirret på forsiden. Fordi jeg visste at å lese bladet ikke ville gi noen negative konsekvenser, tenkte jeg "joda, e kan lese det, e". Så det gjorde jeg. Jeg fant så ut at Fantomet kan være noe av det morsomste som noen gang er laget.


Mori-stammen og Fantomet har funnet en metallkiste i havet, og drar den opp.


"Å, hei..."
Mangler Fantomemet motivasjon?

Det viser seg at dette er kisten til Fyrst Saddam Ben Rachid. I levningene hans finner fantomet en nøkkel. Han finner ut at Fyrst Saddam levde på det syvende Fantomets tid, og leser litt i historieboken sin.




Fantomets forfar var et geni til å forkle seg.

Det syvende Fantomet (Fantomets forfar) er ute på tur, og drar inn i en landsby. Der kommer noen folk som går klikkings på ham.



Av en eller annen ukjent grunn har hesten til det syvende Fantomet enten besvimt eller fått slag.

Fantomet blir slått bevisstløs og våkner i et stort bur. En mann forteller ham om den grusomme Rachid (Saddam) som sender vekk alle som er litt syke, fordi han tror de er spedalske, og han er fryktelig redd for bakterier. De spedalske og mistenkt spedalske blir sendt til den grusomme øya De Levende Dødes Øy.




Noen eier bare ikke moral. Da blir Fantomet pissed.


Følg med videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar